2011. május 23., hétfő

Quad Básán BS200 extrákkal 1500km FlipFlop festmény

Quad Básán BS200 extrákkal 1500km FlipFlop Befejezés:
Ez a quad van: egy új kezdet
Új mágneses kapcsoló
jobb fan (stabil)
nagyobb lánc 17mm és 39mm-es fogaskerék lánckerék
Egy új radiátor van telepítve
Kódolatlan irányjelzők
FlipFlop festmény
új első kerék csapágy
Track rúd *
Utca gumiabroncsok

Tehát én vagyok az értékesítés a quad csak azért, mert én hozott nekem egy újat. Ez kész tenni az egészet, új olajcsere 1500 km, tűréshatár érvényes 2013-ig. A dolog, amit a fent felsorolt ​​valamennyi újonnan épült fel a nyakkendő rúd *, ami bevallom, azonban erre. Továbbá, vannak telepítve átlátszó mutatók azonban még nem a képek (még mindig meghívni magas). A Quad egy négy sebességes váltó és fordítva. A 17er felszereléssel együtt a 39mm-es lánckerék hogy a quad jobb a tervezetet, és erőátvitel. A festmény, amelyeket a festő maga, és nem az udvaron, vagy valami. Ez légteleníteni műanyag alapozó Standox és FlipFlop, majd a lila az aranyat, lakkozott majd borított két rétegű lakkozás egyértelmű. Jármű dokumentumok és COC állnak rendelkezésre! Ellenkező esetben, a quad a normál kopás. Nincs semmi, törött vagy rozsdás felét, és nem a keret megvetemedett. A Quad rendes körülmények között hajtott a közúti és a földutak, de nem shooed honlapján! Én feloldására. Az ár forgatható!
Ár: 1100 Ft VB